Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-08-27 20:33:35
nu tai va ir paaiskejo. Lukesciai mazi, nes supratimas apie premium ir auto
sriti apskritai ne kazka. Nesuprast auto gamintoju istorines filosofijos,
kodel jie gamina ta, ka gamina ir ka konkreti marke gali pasiulyti...tai
belieka rinktis:
1. Kaina
2. Nuolaida
3. Skambaliuku kieki.
Pasirinkta buvo daug varneliu ant keturiu ratu.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:qj8gou$gtf$1@trimpas.omnitel.net...