Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-27 22:35:45
tai tikriausai ar eina? Nes PD jei nesugedę tai ne ten labai dreba nei
rūksta nei smirda. Čia vienas pasakojo, kai benzu pavažiavo tai tada jau
nelabai gerai pasidarė  :). Na bet aš šitą evoliucijos etapą praleidau
ir nesijaučiu nieko praradęs....
O audi duslė tai kaip parduotuvės lentynoj padėta tokio švarumo. būtų
gal ten galima prie NOx kabintis kaip dabar madoj, bet bendram kontekste
ten dar jaučiu netragiškai.