Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-27 15:37:14
Aš nesakau, kad premiumas, aš tik lyginu su nauja ne aukštesnės klasės
mašina. Tas tarnybiškumas - tai maža firmelė, žmogus naudojo kaip
asmeninį automobilį (darbo reikalais iš esmės nelabai kur ir reikia
važinėti) ir nežinojo kada įmonės savininkas užsienietis leis jam
pasikeisti į naujesnį. Todėl tikrai rūpinosi juo - pats mačiau kaip nuo
pirkimo buvo naudojamas, ne kartą važiavau su juo, pirktas buvo 2-3
metų, tik dabar jau km nemažai prasukęs. Viskas ten veikia, o salone dar
niekas iš viso neardyta.