Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-16 19:18:54
Nu jo, smagiai ir laimingai važinėsi sekančius 25 metus... Atsidūrė pas
mane 12 metų pasatas, tai kaip antrą automobilį ūkyje naudoju vien dėl
to, kad nekainuoja nei kuras, nei kita eksploatacija, pačiam nereikia ir
su servisais bendrauti. Vis tik labai didelis skirtumas persėdus nuo 3
metų amžiaus auto. Žmona, kuriai formaliai atidavė tą pasatą, iš viso
atsisako jį vairuoti. Nors prižiūrimas, firma remontuoja normaliam
servise, pilamas tik statoil plius dizelinas..
Skaičiavimai, aišku, pievos, naujam tikrai ne visos išlaidos surašytos,
o senolis iš viso neaišku kiek kainuos ir kiek dienų metuose su juo
negalėsi važiuoti ar nenumatytai gaiši laiką autoservisuose. Kad kuo
senesnis, tuo pigiau išeis - neabejotina. Kai neturi pinigų, tenka
verstis su tokiu, bet jei turi - su juo nesikankinsi.