Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: nekas
Data: 2019-08-29 16:45:57
Tai kad sitoj trydoj labiausiai stengiasi pasireiksti naudotu premiumu
ir ne tik gerbejai labiausiai aiskinantys, kad tik ju pasirinkimas yra
teisingas, o tie kas renkasi naujas auto, - tai:
- neteisingai valdo savo islaidas
- neiperka naudotu premiumu ir negali sau leisti su jais vazineti
- nieko nesupranta apie automobilius, ju gamintoju filosofijas ir kaip
jie gali dziuginti vartotoja
- net neturi teises rasyti i autos groupsa, nes jiem gi px su kuo
vazinet, o cia entuziazstu burelis
- ....