Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: news reader
Data: 2019-08-17 00:04:59
Kaiptik neseniai valkiojausi po salonus. Meginau atsisesti ir i corolla
hatchback kaip ten parodyta. Gale itilpti nepavyko su mano ugiu 182cm...
Tai apie test drive nebuvo nei kalbos. Bet isivaizduoju, kad 1.2
variklis antiek "malonus" vairuoti, kad noresis kuo greiciau persesti i
senuka pasata. Jau nesnekant apie bagazo nebuvima. Masina -
vadybininkui, kuris malasi po Lietuva. Neisivaizduoju seimos perkancios
tokia corolla. Realiai is tojotu dabar galima ziureti corolla TS hybrid
arba sedana. Bet ir kainos jau visai kitos. Reikia nusiteikti isleisti
bent jau 24000.

Passat b5 duotu i kaulus naujai tojotai kaip reikiant. Jis netgi nera
linkes rudyti kaip velesni pasatai. Aisku reikia susitaikyti su prasta
trauka, garsiu variklio darbu ir vibracijom, elektronika ten kreiva
sleiva, vaziuokle sudina, stabdziai sudini, vairo kolonele nelaiko,
dizainas pasenes ir siaip lievas, dyzelis dumina, neekologiskas, viskas
ten jau bus nusene, sumedeje, faros nebesvies... bet realiai tai pofig
nedideliu islaidu kontekste. Juk straipsnio esme buvo paskaiciuoti kas
labiau apsimoka? Tai gal reikejo panasaus lygio masinas lyginti? Pvz.
imti pigiausia nauja dyzelini pasata.

Dar tojotos atveju bus ribota maksimali rida, reikia buti isdirbus bent
puse metu pagal darbo sutarti, skaiciuos seimos pajamas.. Po 5 metu vel
teks moketi nauja pradini inasa, sutarties mokesti ir ieskotis naujos
masinos, kas velgi bereikalingas laiko ir energijos svaistymas. Arba
moketi toliau is vazineti jau su "senu" automobiliu.