Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: news reader
Data: 2019-08-19 09:19:08
On 19/08/2019 08:22, Tomas wrote:

> Vairuoji sėdėdamas an galinės sėdynės?

mes perkame kupe ar seimynini automobili?

> Tojotos 1,2 nebandžiau, bet tiek fordo, tiek vw "litriniai" važiuoja
> labai normaliai. Aišku ilgaamžiškumas abejotinas, 500000 turbūt
> nenuvažiuos. Bet visada yra mazda 3 ir subaru impreza su 2l
> atmosferiniais motorais. Tose turbūt veikiantis variklis iškris iš
> surūdijusio kėbulo (bet pirmam savininkui tai px). Ai dar impreza ir
> saloną turi padidintą, jei tikrai reikia suaugusius kelevius gale
> vežioti, o ir šiaip kokybinį šuolį padariusi.

vw litrini bandziau city bee golfe su dsg. Superinis variantas. Taciau
kas bande tojotos 1.2 su cvt tai dar nemaciau nei vieno kuris teigiamai
ivertintu.

> Bagažinė tam vienam kartui metuose kai jos reikia nesunkiai pasididina
> dėže ant stogo.

gal dar priekaba pasiulysi visa laika tampyti su savimi? Juk idejus
(jeigu pavyks) vaiko vezimeli i ta corolla neliks nei centimetro
papildomam bagazui.

> Šeimyninis automobilis yra tas, kuriame telpa 2 suaugę ir 2 vaikai.
> Anglijose visokios fiestos yra family car, o golfai - big family car.

vaziavau su city beee golf i oro uosta 2 suauge ir 2 vaikai. Bagaza
dalinai turejome grusti i salona ant keliu ir pan. Tai cia dar netoli
keliaujant 1 didelis lagaminas ir 2 mazi.