Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-17 23:31:34
ai bet nu, bulka ten su visais smagračiais gal 10k kainavo. Jau pusantrų
  metų jokių dramų neatsitiko, žinau ten dar kelias paremontuotinas
vietas, bet tai nu tai ir važiavimas tai ne corolla ir ne ten kokia
Dacia. Na bet čia su sąlyga, kad jos labiau norisi nei reikia, jei ten
biskį nevažiuos niekas nenumirs. Kita vertus, ten kažkam stambiau
sugedus, kaip susiorganizuosi taip susiremontuosi. Kaip garantinėj su
pakaitinėmis bus, klausimas dar vienok.