Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-29 20:59:12
Matai, tas kibiras kibirui nelygus. Pavažiuoji 10 m senumo kibiru ar
nauju bazinės komplektacijos ir pasidarai išvadas apie visų kibirų
kondicionierių veikimą. Bet geresnės komplektacijos naujame kibire,
žiūrėk, jau klima ir tą drėgmę matuoja, ir orą pamaišo, ir nukreipia jį
ten kur reikia, kad nerasotų. Aš sutinku, kad premiumuose naujos fyčios
dažniausiai atsiranda pirmiau nei kibiruose, bet ką žmonės dažniausiai
lygina, tai naudotą premiumą, kurį pirmasis savininkas gerokai
pasikomplektavo papildomai už keliolika - keliasdešimt k€ ir kažkokį
tarnybinį kibirą su bazine komplektacija. Ir tuomet nusprendžia, kad net
  nauji kibiri neturi nieko to, ką turi seni premiumai.
O dėl to teiginio, kuriam pritari "20m premiumą ... nereikalauja JOKIO
dėmėsio" - juk pats rašai, kad tenka ir su check engine pensininko
režimu pavažinėti. Nesvarbu, kad kartais trasoje negali ir 100 km/h
išpausti - vis tiek važiuoja kaip premiumas.