Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Caponi
Data: 2019-08-22 15:56:07
Taip, iš kalbajobo pusės žodis investicija nėra tinkamas šnekant apie
einamąsias išlaidas, bet aš šiuo atveju nenorėjau pasigirt, kad kažką
investavau į Hondą, manau, kontekstas pakankamai aiškus, aš gi
nenutryniau nei savo ankstesnio posto, nei tranzoo klausimo.

O šnekant apie mašinos pirkimus ir išlaikymo kaštus,tu nepatikėsi, bet
naudotas mašinas aš perku ne dėl to, kad negalėčiau sau leist naujos,
bet man iki šiol visos turėtos naudotos japoniškos mašinos reikalaudavo
dėmesio kaip minimum ne daugiau, o dažnai ir mažiau, nei aplinkinių
turimos naujos (galbūt tam įtakos turėdavo ir tai, kad tik nusipirkęs aš
joms padarau pilną tech. aptarnavimą pakeisdamas visus eksploatacinius
dalykus, visus pavargimo požymius rodančius mazgus, antikorozinį
padangimą ir pan.). Pamenu, kai kadaise žmonai po n metų išsilaikius
teises kilo noras pradėt važinėt, laikinai pradžiai, kad suvoktų ko
nori, nupirkau senuką cveką, ten už ~1kLt, nuvariau į servisą ir liepiau
pakeist visus skysčius, diržus, filtrus ir viską, kas kelia įtarimą,
priėmėjas susidomėjo kiek mašina kainavo. Darydamas išvadas iš savo
asmeninės patirties aš manau, kad tai yra protingesnis babkių leidimas,
nes labai grubiai skaičiuojant transportui išleidžiu ~3x mažiau nei
pirkdamas naujas mašinas ir visą laiką važinėju su absoliučiai
tvarkingomis transporto priemonėmis.
Ai ir dar - gali mane vadint laimingu šunsnukiu, bet aš visas mašinas
pirkdavau pagal tą pačią schemą (įvertinant pagalbas tevui ir uošviui
bendroj sumoj jų buvo keliolika) - sugalvoju ko noriu, išsirenku
sudominusį skelbimą, nuvažiuoju ir nusiperku, tai net pirkimui sugaištu
tik kelias valandas, skirtingai nuo naujų automobilių pirkėjų :-).
Išimtis iš taisyklės buvo tik Galantas (ryklys), katro pirkimas buvo
ankstyvos jaunystės svajonės įgyvendinimas ir jo norimos konfigūracijos
ieškojau kelis mėnesius.

Sorry, jei vėl per daug raidžių gavosi, bet tu gal savo nevalingas
šypsenas ar ten kokius trysčiojimus pasilaikyk sau, kai apie bulkos
premiališkumus ir nepakartojamus nepavejamumus prasižioji.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC