Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Tomas
Data: 2019-08-29 08:45:25
Vakar prasukau 300+ km su kija turinčia tik rankinį kondicionierių. Nu
ir px, pusė bėdos gavosi. Kadangi visoj LT panašiai šilta ir saulėta,
tai net nereikėjo daug rankenėlių sukioti.

Beje man vėsus vėjas į veidą kaip tik patinka. Bet aš senas saabistas,
tai juose nuo pokario metų be jokių klimato kontrolių būdavo vėsus oras
į veidą, o (žiemą) šiltas į kojas.