Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Caponi
Data: 2019-08-22 15:55:44
1. Už BNW X'us praktiškai bet kas geriau, net ir bulka :-)
2. Man asmeniškai RAV'ai nepatinka, kaip ir praktiškai visos dabartinės
Toyotos, pradedant nuo dizaino, katras yra man pobaisis (senos Corollos
buvo tiesiog nepastebimos :-))
3. Jau ne kartą rašiau - yra realūs premiumai, jie išskirtiniai ir apie
tokius šioje temoje šnekos neina. Įsivaizdavimas, kad bet kuris vokiško
aftopromo apatinių klasių viedriukas yra kažkas toookio nepasiekiamo
kitiems gamintojams net po >10 metų ir tokio įsivaizdavimo kontekste
postringavimai apie emocijas.... Nu nu... :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC