Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-31 08:13:49
Aš tai iš to kas paminėta viską imčiau ir kai ką daugiau. Kelių iš tų
varnelių neuždėjau, tai dabar galvoju, kad be reikalo. Kodiaq-o
nebandžiau, kai rinkausi dar nebuvo, nebent kitą kartą kai rinksiuosi
išbandysiu. Tai gali būt, kad ta alkantara audi geresnė, bet mane ji kol
kas ir škodoj tenkina. Aišku, kur šonuose a la oda, tai ji netikra, bet
kad vis mažiau kur tos tikros odos lieka.