Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-27 22:17:05
Tai gal ir aš būčiau ėmęs dyzelį, jei būčiau žinojęs kad iš miesto
išsikelsiu. Gal tie nauji geriau, bet dabar po TSI persėdus į pumpedūsę,
tai nu nafik - traktorius, smirda, vis stengiuosi apsukų nekelti, nes iš
išmetimo vamzdžio eina tikriausiai tas pat, kaip ir iš daugybės tų, už
kurių kokių 10 m atsilieku, kai tie gazą paspaudžia.