Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-22 09:43:29
On 2019-08-22 08:12, Sail wrote:

> Man senos masinos neabejotinas didziulis pliusas yra galvaskaudzio
> nebuvimas del jos likimo. Ar durelem kas ikals prie prekybcentrio, ar
> trinkeliu atsivezti puse tonos - jokiu problemu. Duru isvis nerakinti
> galima, jei bardacioke ir salone nieko vertingo nera.

Tai yra, be abejo, pliusas, bet kiekvienas jo svarbą vertina skirtingai.
Man pvz. malonumas važinėti su nauja auto nusveria tavo paminėtą pliusą.
Gal dėl to, jog labai sau smarkiai kabančių nesuku dėl visokių apdaužymų
prie prekybos centro. Kaip minėjau, žmonos naują auto per pirmus tris
mėnesius apibrozdino ir aplankstė du kartus, bet nematau prasmės dėl ko
čia pergyventi. Tam ir yra KASKO. Pavažinėjo kelias dienas su pakaitine
ir pasiėmė savo auto vėl idealiame stovyje su naujais sparnais.