Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Audrius K
Data: 2019-08-21 08:36:31
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Ieškos ar suras?

Personaliai tu galėsi bylinėtis. Visi kiti ir taip supranta, kad niekas
neatpirkines daikto, kurio verte lygi nuliui (teoriniu atveju). Praktiniu
atveju kuo mažesnis likęs resursas, tuo liks mažesne atpirkimo kaina...
Spec. Linui: pažiūrėk, kas neįeina i garantija ir yra besidevincios dalys.
Ir nepamiršk, kad turi gražinti tvarkinga auto. Teoriniu atveju isminusuok
iš atpirkimo kainos visu besidevinciu dalių kainas ir pažiūrėk, kas liks...
Pasikartosiu, aš imu teorinį atvejį, kai auto resursas = garantijai. Kitais
atvejais reikia vertinti proporcionaliai - jei turėsi auto, kuris bus
linkęs uzlinkti tuoj po garantijos ( čia kai kam pofig, koks resursas),
atperkanti kontora žinos, kad parduoti ta auto šansu nėra, ir tikrai
neprisiims nuostolių. Sudefektuos taip, kad maža nepasirodys. O defektuoti
automobiliui su mažu resursu tikrai bus ką, ir čia nepades jokie
nepriklausomi Lino ekspertai....

Audrius K.