Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-27 18:55:24
primesk, RAV4 tiek pilnas kainuoja. O ten kokia BNW troikė prasideda už
brangiau. Ką noriu pasakyt, kad kibiras su opcijos ir kibiras be opcijų
iš esmės vis tiek yra tas pats kibiras :). Nesakau, kad ten kažkaip
blogas automobilis, na bet supranti.....ar reiks analogijų ieškot? Čia
panašiai kaip Pocophone'as vs kad ir tas pats Pixel ar ten Samsung'as
brangus. Nu valit gerai, šviečia ryškiai....nu bet gaidys :)

Nes tokiu atveju Civic TypeR ar ten kokia Renault Megane RS Trophy su
visais R19 ratais irgi yra oj kaip ne kibirai. nes kainuoja nepigiai :)