Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Sail
Data: 2019-08-21 16:35:10
Ja ja, merso 616 keturiu kausu variklis 2.4 ir 5 kausu 617 triju litru.

Mano iki siol gyvam busike yra 616 variklis, tai speju pergyvens dar ir
mane.
Jei butu 617, isvis cool butu, nes galingumu is 616 variklio deja tik 50
kilovatu tera.

Ir ten nera jokios elektronikos, iskyrus zvakiu pasildymo taimeri...