Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-21 10:12:51
Nesuprantu tų teorinių diskusijų esmės. Taip, pirmo pirkėjo resursas 
nedomina (jeigu ją atiduos po lizingo, o resursas apie kurį kalbama 
300-500kkm), jį domina tik atpirkimo kaina. Dyleris nustato atpirkimo 
kainą remiantis savo patirtimi - primeta už kiek ją galės parduoti ir 
paprastai ta atpirkimo kaina būna mažesnė. Jeigu su kuriuo modeliu tas 
dyleris prašauna - tai jo problemos, turi įrodyti, kad kažkaip pirkėjas 
pažeidė sutartį. O kad piktybiškai uždrožtų garantinę ir kasko apdraustą 
mašiną, tai ką jis turi daryti - piktybiškai atsisakyti taisyti dylerio 
aptiktus defektus, jei to nedengia garantija? O čia iš vis kalba eina 
apie 50kkm pravažiavusią mašiną - tai ten greičiausiai net joks 
šūdniekis dar nebus nusidėvėjęs.

On 2019-08-21 09:42, Audrius K wrote:
> Tomas <t@t.lt> wrote:
>> Kažin kuri čia LT parduodama nauja auto neatlaikytų 5 m eksploatacijos?
> Čia ne apie tai diskusija. Diskusija apie tai, kad pirmam pirkėjui resursas
> - pofig, ir tai jo nedomina...
> Audrius K.
> P.S. Niekad nežinai, kuris modelis “nustebins”. O dar gali kokie kiniečiai
> sertifikuoti eu...
>>
>> 2019-08-21 09:13, Audrius K rašė:
>>
>>> Minimalus kėbulo apgadinimai - taip, huinia(Casco) . O susidėvėję
>>> amortikai, prarudijes duslintuvas (tuose taškuose, kur gavo po akmenuką
>>> zvyrkelyje) ir panasi chuinia? Ypač kalbant apie auto , kurios resursas jau
>>> BAIGIASI?  Ar ponas neturi inžinerinio išsilavinimo ir nesuvokia, kas yra
>>> besibaigiantis resursas?
>>>
>>> Audrius K.
>>
> 
> 
>