Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Caponi
Data: 2019-08-22 15:58:11
Tai jei šnekėt apie markę bendrai, tai jo, paskutiniu metu Honda tokia
priedvėsė ir neaišku kuo baigsis. Aš suprantu, kad būna sunkesni laikai
ir kažką reikia daryt, bet bandymas prasisukt su 2-3 modeliais iki gero
nepriveda, tokiu būdu save pasilaidojo Mitsius, nenustebčiau, jei iki
panašaus galo prieitų ir Honda. Nors gal dar ir išsivartys, bus matyt...

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC