Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-28 17:58:47
Nemačiau kas ten eina, lyg ir tvarkoj viskas, nevibruoja taip, kaip buvo
škoda su tuo senesniu dyzeliu, na bet po TSI, kur daugumoj nieko
nejauti, tai labai jaučiasi. O kai matau, kad gal 2/3 ar daugiau
panašaus amžiaus dyzelių pas mus meta dūmus tik pagazavus, tai galvoju
gal ir pas mane taip. Nu gal ten netvarkingi arba išimtos "nereikalingos
detalės". Nes kai važinėju po europą, kažkaip tas nekrinta į akis.
Vienąkart važiuoja prieš mane toks dūminantis su tokiu pat pasatu, žiūru
- lenkas.