Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Sail
Data: 2019-08-27 13:37:39
Dependz zinoma.

Bet jei yra variantas visuomeniniu, tai nera taip jau blogai.

Kazkada pries daug metu irgi tik masina vazinejau, ir sakiau kad
visuomeninis blogis. Bet dabar manau kad buvau neteisus.

Plius dar nereikia parkiu del parkingo prie darbo.

Kai buvau ikinkytas vaika darzelin vezioti, palikdavau masina prie darzelio,
isistraukdavau is jos dvirati ir likusia dali su juo way greiciau
iveikdavau, nei masina per kamscius.
Siais paspirtuku laikais tai isvis patogiai iseitu.