Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Tomas
Data: 2019-08-19 08:22:02
2019-08-17 00:04, news reader rašė:
> Kaiptik neseniai valkiojausi po salonus. Meginau atsisesti ir i corolla
> hatchback kaip ten parodyta. Gale itilpti nepavyko su mano ugiu 182cm...

Vairuoji sėdėdamas an galinės sėdynės?

> Tai apie test drive nebuvo nei kalbos. Bet isivaizduoju, kad 1.2
> variklis antiek "malonus" vairuoti, kad noresis kuo greiciau persesti i
> senuka pasata.

Tojotos 1,2 nebandžiau, bet tiek fordo, tiek vw "litriniai" važiuoja
labai normaliai. Aišku ilgaamžiškumas abejotinas, 500000 turbūt
nenuvažiuos. Bet visada yra mazda 3 ir subaru impreza su 2l
atmosferiniais motorais. Tose turbūt veikiantis variklis iškris iš
surūdijusio kėbulo (bet pirmam savininkui tai px). Ai dar impreza ir
saloną turi padidintą, jei tikrai reikia suaugusius kelevius gale
vežioti, o ir šiaip kokybinį šuolį padariusi.

>Jau nesnekant apie bagazo nebuvima.

Bagažinė tam vienam kartui metuose kai jos reikia nesunkiai pasididina
dėže ant stogo.

>Masina -
> vadybininkui, kuris malasi po Lietuva. Neisivaizduoju seimos perkancios
> tokia corolla.

Šeimyninis automobilis yra tas, kuriame telpa 2 suaugę ir 2 vaikai.
Anglijose visokios fiestos yra family car, o golfai - big family car.