Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: NicMC
Data: 2011-11-22 23:27:49
On 2011.11.22 16:31, FurFur@w wrote:
> paniatke tu, as tau sakau yra, etc, tu kaip dalbajobas "sukramtyk man i

Tu sakai savo niekuo neparemtą asmeninę nuomonę. "Kaip dalbajobas",
kartoji ir tiek. Negirdėjau nei vieno argumento tavo nuomonei. Kiek
klausimų uždaviau, NEI VIENO neatsakinėjai.

> burna idek" o paskui vistiek bus "naivios idejos". todel sakau, jei tu nori
> draskytis apie tai ka net nezinai, tai geriau nelysk. Verčiant į tamstos
> kalbą: norėčiau argumentuotai diskutuoti šia tema, tačiau tamstos
> nepasiruošimas ir noras šnekėti vardan beletristikos verčia mane pažvelgti į
> jūsų personą kaip į šiuolaikinės pop kultūros ir "zvonkės" kartos atstovą ir
> tiesiog tiesiai šviesiai pasiūsti nahui. Galėčiau pridėti žemėlapį, kad
> nepasiklystumėte, tačiau abejočiau jūsų sugebėjimu susiorentuoti pagal
> koordinates.

Tamistai uždaviau labai konkrečius klausimus. NEI VIENO atsakymo nėra.
Galbūt kažkokio tamistos klausimo neatsakiau?

Į temą Šventaragio slėnio. Nemanai, kad Rusijos Federacija, kaip carinės
Rusijos teisių perėmėja, turi daugiau teisių į tą slėnį? Absurdas? Taip.
Kaip ir tavo teiginys.
Kaip pavyzdys prikolno nuosavybės atstatymo - 193x metais ūkininkas
nusiperka ~40 ha žemės. TSRS jį deportuoja. Nuosavybę atstatyti
atsisakyta, argumentuojant, kad keliais metais vėliau buvo išduotas
leidimas žemę parduoti. Visi dokumentai archyve yra. Gyvi liudininkai,
kaimynai, susitarę gieda "nežinau, neatsimenu, gal pardavė, gal
nepardavė". Žydai neatgauna turto, čia ateina FirFir ir aiškina, kad
kažkokia organizacija, kuri TEIGIA, kad yra reiliginis kultas, turi
REALIUS šansus "atgauti" nuosavybės teises? Nu nežinau, ką rūkai, bet ir
aš beveik noriu.