Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-20 11:33:15
Jeigu daiktai vienodi ir ash nematau skirtumu - taip. Tas pats ir su
darbuotojais - jei pas mane ateina du kandidatai ir jie man visiskai
vienodi, kodel as tureciau rinktis brangesni? Tai jau savaime jo didesnes
vertes rodiklis? O gal net priesingai - tas pigesnis man yra daug
naudingesnis, nes ash tikrai nesilaikau tokios kvailos taisykles, kad jeigu
uz kazka moku brangiau, tai preke ar paslauga yra automatiskai geresne.
Nekvalifikuotos ar zemos kvalifikacijos darbuotoju atveju tas išiibarstymas
ypac zymus - kainos ir kokybes priklausomybe visiskai nekoreliuoja. Kitas
dalykas - net jeigu daikta ir kokybiskesnis ar potencilaus kandidatas
daugiau to vertas - man paprasciausiai to  nereikia ir tos geresnes savybes
neatsveria papildomu isigijimo sanaudu. Šustauskas gal ir pirktu nauja
Chrysleri darbui taksistu, man tai atrodo ekonomiskai nepateisinama.

"viska_dare_vienas"  wrote in message

O jūs bandysite įrodyti, kad visada rinksitės pigesnį?