Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: ABLomas
Data: 2011-11-12 17:52:39
On 2011.11.12 12:11, Bone Daddy wrote:
> Bet didžiausias kaifas ir malonumas yra neturėt reikalų su tokiais
> lietuviais kaip tamsta ir panaši publika šiame forume.

Abipusis kaifas neturėt reikalų su tais, kurie mano kad žaliam bambukui,
kuris geriausiu atveju gali būt praktikantu - reik imt ir mokėt tas
babkes ;-)
Kažkas turi darbą padaryt. Tas kažkas tikrai nebus žalias studentas,
kuriam buvo px tas, ką jis "mokinosi" (šiaip esu įsitikinęs, kad net ir
nesimokino, o "stūmė laiką" bile diplomą gaut). Visur turi būt "lipimas
aukštyn" - pradedi nuo "salagos", gauni kapeikas, bet jei yra nors kiek
noro - greit galima pakilt aukščiau.