Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: aviliux
Data: 2011-11-17 17:11:27
na Petkeviciu as pazistu, zinau jo stiliuka :)  Todel nekomentuoju o tiesiog
tik zvengiu skaitydamas perepalkas :)

esme - jus gincijates del akivaizdziu dalyku. Paklausos-pasiulos santykis.
Stai kas apsprendzia kaina.
ant LT - standartai ir reikalavimai zemesni, zemesnis darbo nasumas, zemesne
pridetine verte ir atitinkamai zemesnis atlygis. UK - viskas auksciau.
Cia pasirinkimo klausimas kokiose salygose reziduot bei ka ten veikt. Ir
sugebejimu. Tingiu plestis.