Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-18 10:14:48
As irgi nepatingejau suskaiciuot - panasiai gavos :). Bet negi tu dabar
teigsi, kad Antanas kraugeris ir nesumokejo zmogui tiek, kiek jis vertas?

"NicMC"  wrote in message news:ja53ul$7lg$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.11.17 23:41, -[antanas]-@UK wrote:
> Aš langus keičiau 2008 metais, į fabriką įsidarbinau 2010 metais.
> Apie svarus tada dar tik svajojau. Langus keitė ne meistreliai, o
> TiksLangai. Už dviejų meistrų dienos darbą sumokėjau 500 litų plius 100
> litų. Manau už nepilnas 8 valandas darbo 300 litų vienam yra visai
> padorus atlyginimas.

Mokesčius nuo 500 atskaičiavai? Nes viso gausis 100 litų(plius nuslėptos
nelegalios 50Lt pajamos) už tas 8 valandas, kas yra 2k per mėnesį, su
sąlyga, kad darbdavys sau nepasiliks, transportas nekainuoja, įrankiai
nekainuoja, apranga nekainuoja ir t.t.