Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-16 15:50:51
nu tai elementaru.. jei as tave nx siusciau ir etc tu irgi man ne rozem
kvepintus atvirukus su eilerasciais siustum. taip ir gaunasi. laiko uz zmogu
(net auksciausias sefas visada pasisveikins ar vardu pavadins o ne kaip pas
mus "ko stovi zvairy, nematai virsininkas eina pasitrauki staigiai"), moka
normaliai, tai ir tavo kulturos ishspinduliuojama radiacija kyla...
tru story bro