Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-22 15:36:52
as? as neirodinesiu. kam reikia yra oficialus mechanizmai.
tau idomu? pasiskaitinek. uzvesta mintis o kaip ka ir kur daryti pats
tamista pasidomekit prashom. as uz jus nekramtysiu, paskui apkaltinsit
"naivumu ir savo idejom". Tiesiog pasiziurekit kokie dokumentai turi buti
surinkti tokiais atvejais ir bus visai idomu. O ir ziniu nauju igysit.