Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 12:34:33
Bet tai gerai gaunasi - duok lita, geruoju, supranti? Nesupranti - nu tada
privaloma.

-Ei, a girdi,duok mamai paskambint, labai laukia, jaudinasi...
-Tai kad telefono neturiu.
-O jeigu atrasiu?

O po to prasideda aiskinimas kaip negerai, kad ash zlobas ir neduodu mamai
paskambint?

"Dainiushas"  wrote in message news:ja2nqa$c73$1@trimpas.omnitel.net...

privaloma dėl to, kad savarankiškai nesigauna to suprasti.