Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-11-17 23:34:20
O tai Lietuvoje va paėmiai ir pasirinkai kam dirbti, ką dirbti, už kiek
dirbti? Kurioje čia vietoje tie pasirinkimai išdėlioti?
Man atrodo, kad yra atvirkščiai - gudresni turi vergų būrį, iš kurių
išsirenka sau tinkamiausius, o kiti lai dvesia.
Kai yra 200 000 bedarbių ta pasirinkimo laisvė labai apribota. Nėra taip,
kad va nuėjai į darbo biržą ir išsirinkai darbą, kaip Maximoje batoną.
Darbdaviai šiandien turi pasirinkimą, deja, darbuotojai praktiškai jokio.
Arba dirbi pagal darbdavio nustatytas sąlygas, arba visai nedirbi.