Tema: Re: Ne ten darbo ie?kote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-22 16:21:00
kiek darbuotoju yra nei vienas nesiskundzia. dirba sau ramiai, darba daro ne
"i darba ateina". Neskraudziami todel bedu ir nera. kiekvienas pagal savo
kvalifikacija.
jei butu 17 studenciu su poreikiu (t.y. darbo 17 studenciu butu, bo sekso
paslaugom jusu siulymu nesinaudoju, man zmonos uztenka) ir net ir visu etatu
mokeciau tiek kiek moku. jei darbo suorganizuoti negaliu kad pelningai
dirbti, nx kankintis? eini samdomu darbuotoju ir vargo nematai (cia tiems
kur oi oi oi geriau skriausiu nei pats dirbsiu). buvau zinau. o jei gali
organizuoti tai ir organizuoji zmogishkai ir socialiai atsakinga versla. kur
dar kam neaishku? sakau darykit kaip norit, ne mano virtuve ne as su kocelu
ir dauzysiuos.