Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-16 22:46:17
Jeigu kas ir dziaugtusi ta 1900 lt. alga, tai tik vietinis kurio nors
prekybos centro "filialas"... Cia jau po tai, kai uzsidarytu Lino lafke...
Gi vietiniai gyventojai tikriausiai nelabai apsidziaugtu sumazejusia viena
darbo vieta...

O jei visi uzdirbtu po 1900 Lt., lementariausiai gana greitai perkamoji
galia pasidarytu lygiai tokia pati, kaip ir dabar uz 800 Lt.