Tema: Re: Ne ten darbo ieskote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-18 14:57:36
Taip - as moku alga. Ir tu neigi akivaizdzius faktus - uz tiek pragyvena
(nors tai net ne mano reikalas). Sunkiai, varganai - pragyvena. As uz 5
kartus daugiau nepragyvenciau - tai dabar man bet kur turi minimum keturias
stukes duoti?

"Laimis"  wrote in message news:ja5gcc$q11$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius rašė:
> Atamazas. Atmetus daug raidziu, darbdavys elgiasi normaliai - moka
> minamaliai, tiek kiek leidzia istatymai.

Atmazas yra galvoti, kad tu moki algą, kai iš tikrųjų nesugebi mokėti
net tiek, kiek būtina minimaliai pragyventi. Absoliutaus skurdo riba
Lietuvoje yra kažkas apie 1000 Lt vienam asmeniui.