Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-16 14:34:19
tu manes paprasei skaiciu as tau pateikiau ish duombazes. as ne sito verslo
kapitonas. as tau apie savo (IT prieziuros) skyriu galiu papasakoti, nors
kiek matau tikslo vistiek nera. tau gerai engti zmones tai ir valio. mano
pagarbos nebus uz tokius fyntus, bet tai tavo gyvenimas, man ant taves loti
tikslo nera.