Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-16 12:04:27
"FurFur@w"  wrote in message news:ja01eb$3ol$1@trimpas.omnitel.net...

>na "nieko nedaro" tai sedi pusdieni ir telefonu gedimus registruoja, kas
>buna nu tarkim skambutis i 15 minuciu. man jos reikia kadangi pats to
>nesedziu nedarau (darau kitus darbus). nematau prasmes engti zmogu, nes jam
>irgi valgyti reikia.

Sutariau, kad mano dukra plaus mano kabineta. Uz valanda - červoncas. Tai
cia jau gaunas ash irgi geras verslininkas - i menesi netoli dvieju stuku i
rankas. Tik vat vel tas blatas - kitas patalpas valytoja plauna uz minimuma
(kiek isivaizduoju).

>smegenu pudrinti. Sakytum "darau nes galiu vsem sasat koksas gut", niekam
>klausimu nekiltu, matytusi poziuris ir viskas. Kitaip sakant kiguolishkai
>butum pavares. O cia.. atmazkes kolega, atmazkes..

Jo - ir kiek pavyzdziui pagal tave generuoja pelno ant kokso maisto prekiu
parduotuve su 150.000 menesine apyvarta ir keturiomis pardavejomis,
gaunanciomis netoli minimumo? Jeigu neatmazkes - turbut gali konkretu
skaiciuka pasakyti kiek lieka savininkui?

Beje - mano poziuris toks ir yra - jei galiu moketi maziau, tiek ir moku.
Abejoju, kad atejes į mano krautuvele pirkti batono, tu uz ji moketum
dvigubai daugiau kas karta - nu vat sheipsau, nes tau per pigu pasirode.