Tema: Re: Ne ten darbo ieskote
Autorius: Ignas
Data: 2011-11-18 00:11:22
antanai, va del to ir pikta labiausiai. Isvaziuoja zmones, ir ima sekti pasakas. Buvau as toj anglijoj, dirbau ir gyvenau. Uz joki minimuma anglijoj nepragyvensi, nesigriebdamas ivairiausiu ir visokiausiu pasalpu, lengvatu, ismoku ir viso kito gero. Elementariai badausi. Net ir su tom ismokom apie joki "oru" gyvenima irgi kalba neina. Na neina ir tiek. Kaip tau eis ta kalba, jei vien 1 bilietas i teatra kainuoja daugiau, nei savaites maisto biudzetas? Aisku, mes, lietuviai - isradingi. Galim si ta pasivogt, galim tarkim uz vandeni ar tv nemoket - neatjungs gi, ar ne? Galim visa 6 asmenu ar kiek ju ten pas tave seima susispaust i 10 kvm kambareli, galim maisto ieskot konteineriuose uz parduotuves ir visiems sakyt, jog "tai ka cia, galiojimas tik uzvakar baigesi, be to, man sake, kad Lietuvoj toks pat maistas parduodamas, tik fairy nuplautas". Galim seses ar brolio vaikus kaip savo uzregistruot pasalpu gavimui. Daug ka galim. Ir visa tai, bei dar daugiau, darom. Na bet koks kieno reikalas, ka zmones isvaziave daro, as irgi ne kiekviena savo penktadienio ar sestadienio tura per barus viesindavau. Tik susimildamas, mielasis, nesek cia mums pasaku, kaip tu ten grynai uz minimuma islaikai vos ne visa rajona, visi vazinejat su naujom masinom ir skraidot kas menesi atostogaut kur nors i pietu amerika.