Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: viska_dare_vienas
Data: 2011-11-20 11:20:42
O jūs bandysite įrodyti, kad visada rinksitės pigesnį?

Sutinku. JEI NĖRA KITŲ SĄLYGŲ! Jaučiat skirtumą? Gal tiekėjas bičiulis, gal pakuotė įplyšus, gal gamintojo arba tiekėjo reputacija ne kokia, gal įtarimai, kad žaliava kur nors iš radioaktyvios ar nelaimių zonos (prekė ar žaliava gali neatitikti kokybės reikalavimų), gal pardavėja pažįstama ar tinkama pažinčiai, gal eilė mažesnė, gal galiojimo riba ilgesnė, gal ji baigiasi, gal žaliava ta pati, bet priedai kitokie, o kaina ta pati (kas anksčiau dažnai būdavo)?..

Gal, gal, gal - gali ir galą taip gauti. Na blyn, ar man jums dar aiškinti, žmogui, įpusėjusiam kelią atgal?

Nors, jeigu jūs perkate kiekvieną daiktą kaip pažįstamam Gimtadienio proga, bene tik į balių pakviestų... gal jūs ir teisus.