Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Dizzy
Data: 2011-11-22 21:11:47
jo, "tokie" darbininkai net į kalbas neina, jei tu jiems į dieną nemokėsi
min 200lt + atvykimas!!!! 200lt?? Tai čia ~4400lt/mėn atitinkantis
atlyginimas. Ar ne per daug ponai nekvalifikuoti darbininkai norite už
griovių kasimą, kibirų nešiojimą? Sakot pašalpa kiek ji ten 700lt/mėn labiau
apsimoka, nei per savaitę uždirbti dar kokių 300-400lt papildomai? Norite už
tokį darbą atlyginimą kaip bankininko?
Oj tikrai žmonės tingi dirbti, geriau jiems pašalpas gauti ir verkti kad
darbo nėra.

Čia mano asmeninė patirtis ieškant pagalbinio darbininko sklypui tvarkyti
pagal skelbiu.lt

"-[antanas]-@UK"  wrote in message news:j9uehj$h2s$1@trimpas.omnitel.net...

Tamsta pirma savo pardavėjom normalę algą išmokėk. Niekas tau 40 metrų
griovio už dyką nekas.
Žinom mes tokius "darbdavius". Nuo tokių kaip tamsta ir bėga žmonės į
Angliją.