Tema: Re: Ne ten darbo ieskote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 22:44:05
Bet tai kaip darbdavys zveris - nustate minimuma nu ir moka praktiskai tiek.
Tai ne, kad du minimumus duotu - spaudzia suka. Ir is vis, kaip jis
karalienei i akis gali paziuret. Priima kazkoki Antana is kazkokio laukiniu
ir vergvaldziu krasto (bent jau patys taip apie save sneka), vietoj to, kad
priimtu vietini Dzono uz tris minimumus. Bet tai ne blet - zlobinasi, del
ilgesnio penso visa socialini atsakinguma uzmirsta - meta per borta
tautieti, kuris nenori vergauti uz niekingus 900 svaru ir priima kazkoki
aborigena dirbt uz grasius. Sakykit, ar uz tai kovota buvo, ar uz tai
Cercilius Zana D'Ark ant lauzo sudegino, ka?

"-[antanas]-@UK"  wrote in message news:ja3r0t$utg$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, man Anglijoje per mėnesį 500 svarų susitaupo dirbant ne daug daugiau,
kaip už minimumą 40 valandų per savaitę. Aišku, jei vienas išlaikai 6 asmenų
šeimą manau be pašalpų neišsiverstum, bet vienam minimumo laisvai užtenka
pragyventi.