Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 11:51:02
Nu tikrai nezinojau, kad negalima . Taip - ash negaliu prekybos cetre
nusipirkit valytojos. Bet ash zinau firma, kurioje galiu musipirkti valymo
paslaugas. Ir valytoja toje firnoje irgi gauna minimuma. Koks skirtumas?

Man dabar vienam smulkiam projektukui reikia programuotojo. Rytoj atvaziuos
vienas pusiau freelanceris ir deresiuosi del salygu. Jei jam nepatiks mano
"zeminancios, vergiskos ir pasityciojancios salygos, kuriu pasekoje ash
uzdirbsiu kokso maisa, o jis tik vos vos gales pamaitinti vaika, o Anglijoj
tiek uzdirba morku tarkuotojas" ar panasi liudna istorija - ne beda. Mokesiu
kazkam kitam, nes zinau, kokios kainos rinkoje ir jau turiu is ko pasirinkt.
Negerai? Turiu sakyti - Ok, Petrai, visi tai daro uz 1000 Lt, bet kadangi
matau, kad tau labai reikia, tiek to - sumokesiu tau dvi stukes. Darbelis
reikalingas kontorai, kur ash nedidelis akcininkas. Tu zinai ka jei blet man
uz tai padarytu?

"Dainiushas"  wrote in message news:ja2ku3$7d8$4@trimpas.omnitel.net...

klausiu jau kokį trečią kartą - kuriame prekybos centre galima
nusipirkti darbuotoją?