Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-18 00:06:59
Stafke - turi galvoje, kad tam tikri darbai turi nusistovejusia kaina? Nu
taip - o ar tai blogai? Kad ta kania labai maza - as del to turiu
pergyventi? O gal pergyvenkim kartu - ash padesiu prie kasos dezute - "musu
pardavejos gauna tik 800 Lt algos, kad galetume jums parduoti pigesni
batona, nes zinome, kad ir jus nedaug gaunate". Jei tu - statistins kaimo
pirkejas, gaunantis 800 arba atejes butelio, kad pragert mocios pensija -
kiek imesi i ta dezute apsipirkimo metu?

"Dainiushas"  wrote in message news:ja4089$4qf$1@trimpas.omnitel.net...

Linai, bet realiai taip ir yra, nereikia net tartis. Ir "stafkė" net yra
nustatyta :)