Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-22 14:40:43
pirma tai ne tik mano, bet kiek man teko susidurti ir su uzsienio normaliom
firmom praktikuojamas priejimas. Jeigu jusu tai netenkina pasakykit
kriterijus, pagal kuriuos jums apibrezti tai.

antra, zmogus gaunantis pragyvenimui (p.s. kazkaip keista skaityti kad va
abroziejai nieko nebaige, nors bl valytoju visi ieshko kazkodel su
aukshtaisiais, vairuotoju su formules licenzijom ir panasiai) kaip sakai
neturetu uz tave mokyta daugiau gauti? prashau, tam zmogui ribotos galimybes
kilti (nebent mokysis etc) o vat tamistai jau atviri keliai (cia apie
valstybini sektoriu) jau neshnekant kad kriterijus PRIEMIMO I DARBA o ne
DARBO ATLIKIMO metu turetu zaisti jums palankiu keliu. taciau as sakau,
ziuriu i jus ir suprantu kodel zmones ish tos lietuvos bega. O gaila.
Shirdis verkia. Bet ka padarysi...

"Ka noretum gimtadieniui? Ach, noreciau licenzijos dalbajobams ir idiojotams
shaudyti.. Eee... neisheis, lietuva draustiniu paskelbta.."