Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: NicMC
Data: 2011-11-22 12:59:24
On 2011.11.22 10:56, FurFur@w wrote:
> jau buvo apibrezta kulturingo gyvenimo mintis.. bet as sakau, apsisukai ir
> pisi vel galva i siena?

Kur buvo, kada buvo? Ar tai, kad pareiškei savo asmeninę (ir absoliučiai
naivią) nuomonę, tai dar nieko neapibrėžia.

> vaziuoji ant senu metodiku ir tupo tupo poziurio tai ir veliava tau i
> rankas, bet tik nepisk cia smegenu zmonems.

Vat dabar galvoju, kas vis tik seniau atsirado - socializmas, ar
kapitalizmas. O ir nesvarbu, tiesą sakant. Nes istorija rodo, kad
socializmas gimsta idant numirt. O tu jį ir siūlai. Kas virš gyvatvorės
- čirkšt (vadovam algos per didelės), kas žemiau - patrešim (ai, mokėkim
darbuotojam daugiau).
Tik paaiškink, kaip jaustis man, kai būdamas paklausus darbuotojas,
turintis nemažai žinių ir sugebėjimų, tavo siūlymu, gausiu tą patį, ką
ir dvylikos klasių nebaigęs idiotas? Kokia man, kaip darbuotojui, prasmė
tobulėt, mokytis ir stengtis, jeigu abugeliai uždirba tiek pat?