Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-11-17 11:59:00
Linai, kalba ne apie programuotoją freelancer'į, kuris paliubomu gyvena
neblogai. O apie parduotuvę, iš kurios tu nori naujos mašinos, namo,
aipado, lėktuvo jachtos bei vaikams studijų Amerikoj ir tos parduotuvės
pardavėją, kuri turi apsipirkinėt skuduryne bei valgyt šūdą, nes nori
dagyvent iki sekančio atlyginimo. Taip, tu gali tiesiog pasakyt, kad
pardavėjos problemos tave pisa tiek, kiek įtakoja jos galėjimą stovėt
prie kasos. Bet ar tikrai?