Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: viska_dare_vienas
Data: 2011-11-18 08:19:53
O tai Lietuvoje jau taip padaryta, kad šito Premjero kredo - ginti stambaus kapitalo verslus. Vidutinį išnaikino (berods, net tam sekmentui skirtomis per sunkmetį lėšomis niekas nepasinaudojo, todėl po 2 metų jas pervedė stambiam verslui remti), smulkus dusinamas, bet jis tam ir smulkus, kad nepagautų.

Todėl bedarbių ir nemažėja.