Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-17 09:48:03
"FurFur@w" <ner@ciako.lt> wrote in message
news:ja2dvq$ru5$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai pala, kodel visgi skaiciuoja mano busimaja pensija pagal mano inesamas
> lesas? Kas su jomis _dabar_ daroma ir kad tai idinga sistema manes atvirai
> nelabai pisa, nes "valdzia" gi turetu rupintis musu gerove o ne visokiom
> nesamonem. Tai kaip gaunasi, ar visgi px ka darau mano pencija ne nuo mano
> imoku priklauso?

Nuo imoku priklauso tik busimos pensijos dydis. O vat ar ja gausi.
priklausys nuo tokiu, kaip kad Antano sunelis. Jei visi isvaziuos dirbti
svetur - deja, bet apskaiciuoto pensijos dydzio tamsta elementariausiai
negausite. Salies gerove rupinasi ne kazkokia ten abstrakti "valdzia", o
joje gyvenantys pilieciai.