Tema: Re: Ne ten darbo ieškote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-16 15:55:36
Man dar liko vienas klausimelis tik neaisku - kurioje cia planetoje tokie
sefai geri? Ir antras, is to isplaukiantis - o is papo ar sauksteliu tyrele
pavargusio darbuotojo jie nemaitina? O gal cia klimatas pas mus toks? Nes
nemazai tenka bendraut su vidutinio lygio imoniu darbuotojais, kuriose
shefai uzsienieciai. Kad zajobai mazesni - nu labai abejoju. Kitokie - taip.
Bet kad mazesni...

"FurFur@w"  wrote in message news:ja0f3r$oug$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai elementaru.. jei as tave nx siusciau ir etc tu irgi man ne rozem
kvepintus atvirukus su eilerasciais siustum. taip ir gaunasi. laiko uz zmogu
(net auksciausias sefas visada pasisveikins ar vardu pavadins o ne kaip pas
mus "ko stovi zvairy, nematai virsininkas eina pasitrauki staigiai"), moka
normaliai, tai ir tavo kulturos ishspinduliuojama radiacija kyla...
tru story bro