Tema: Re: Ne ten darbo iekote
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-22 16:31:58
paniatke tu, as tau sakau yra, etc, tu kaip dalbajobas "sukramtyk man i
burna idek" o paskui vistiek bus "naivios idejos". todel sakau, jei tu nori
draskytis apie tai ka net nezinai, tai geriau nelysk. Verčiant į tamstos
kalbą: norėčiau argumentuotai diskutuoti šia tema, tačiau tamstos
nepasiruošimas ir noras šnekėti vardan beletristikos verčia mane pažvelgti į
jūsų personą kaip į šiuolaikinės pop kultūros ir "zvonkės" kartos atstovą ir
tiesiog tiesiai šviesiai pasiūsti nahui. Galėčiau pridėti žemėlapį, kad
nepasiklystumėte, tačiau abejočiau jūsų sugebėjimu susiorentuoti pagal
koordinates.